|   | 
        | 
      BESTEMD VOOR: 
          business unit managers, marketing managers, product managers, account managers, NIMA-B en -C studenten 
           
          Auteurs: Gerbrand Rustenburg en Ton de Gouw 
          Prijs: € 76,95 (7e druk) 
          Taal: Nederlands 
          ISBN: 9789001899936  
          Druk: 7e (augustus 2018) 
          Pagina's: 698 
            
       | 
      STRATEGISCHE EN OPERATIONELE PLANNING  
         
        Dit boek is in 15 jaar uitgegroeid tot een standaardwerk  op het gebied van marketingplanning, strategie en management. Strategische en Operationele  Marketingplanning sluit naadloos aan op de meest recente NIMA-B exameneisen. Bij  deze uitgave zit de Campuz Creditcard met een persoonlijke toegangscode. Deze  code geeft je toegang tot digitale ondersteuning op de website behorend bij het  boek. Op de website: www.kernstofnima.noordhoff.nl vindt u toetsvragen, opgaven, modellen die digital zijn te gebruiken en powerpointpresentaties. 
           
          Strategische en Operationele Marketingplanning kenmerkt zich door een integrale  onderwijsmethodiek. Onderwerpen uit het actuele marketingmanagement worden aan  elkaar gekoppeld vanuit de optiek van de marketingmanager. Er is veel aandacht  voor strategische issues en meer accenten op de internationale dimensie, B2B en  online marketing. Voorts is de structuur aanmerkelijk verbeterd.  
           
          Vanaf het begin van het boek wordt de leerstof toegepast c.q. geïllustreerd aan  de hand van een aantal zeer representatieve cases. Dit garandeert een  behandeling die zo dicht mogelijk aansluit bij de bestaande praktijk. Het maakt  de lezer bovendien vertrouwd met het leggen van verbanden tussen een  praktijkcase en de theorie van met name het (strategische en operationele)  marketingplanningsproces. Strategische en Operationele Marketingplanning  is uitermate geschikt voor praktijkboek, naslag- en inspiratiewerk voor de marketingmanager,  productmanager en accountmanager. 
           
          Strategische en Operationele Marketingplanning vormt tevens een uitstekend  basisboek voor de NIMA-C studie. 
         
        | 
        |